Snart så kommer AnnaPanna och då ska vi göra oss redo...

Snart så kommer AnnaPanna och då ska vi göra oss redo för HOCKEY!!! :D
Idag så hade vi ju matteprov sista timmen och det gick väl OK, hann inte klart, men det var inte många som gjorde det heller.
Jaop, imorn är det bokredovisning som jag är lagomt peppad inför, nu ni alla i min underbara klass *host*
Ska ni få höra om Majkel Jakksån, typ så jag uttalar det. Hmm, måste nog bättra på min engelska.
Vi ska tydligen skriva om Skottland på engelskan och sen redovisa det också.
Jag hatar redovisningar! Tycker egentligen inte att det är så farligt men blir alltid jättegenerad ändå.

Haha, typ långt inlägg för att vara jag..



Frallan

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback