Seawalking

Det var nått jag aldrig provat förr.
Superhäftigt!

Vi åkte med båt till Coral Island. Han som var vår "guide" tyckte att vi skulle prova det, och det gjorde vi.
Det var fantastiskt!
Vi åkte med en annan båt till en annan strand där vi hoppade på ännu en annan båt.
På båten fick vi ta på oss ihåliga - åtsittande - plastskor. Sen gick allt så fort en dykare kom upp ur vattnet och "besättningen" på båten pekade att man skulle gå dit. Oooohhh, va rädd jag var.
Som ni ser på bilden så är hjälmen som bara en "hink" över huvudet (med luft i.), och man fick ABSOLUT INTE rörahuvudet uppochner för då skulle det strömma in vatten! SÅ jag var skiträdd när dykaren liksom bara drog ner mig under vattnet, jag fick typ panik!  Och vattnet gick till hakan, men när man väl var nere under ytan så gick det bra det fann en stång man kunde hålla sig i, så det var bra.
Man var typ 5-6 stycken under vattnet samtidigt.
Dykaren gav oss vitt bröd i handen att mata fiskarna med. Dom bet en både här o där.
Men det var en jättehäftig upplevelse som inte var planerad men ändå blev så lyckad
Om man har chansen att prova så tycker jag att man ska göra det!


Har du provat SEA-WALKING?




Frallan

Comments

häftigt

2011-03-20 // 00:38:08

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback