Hejhej.=P

Jag ser på Vänner. Love it!
Idag har jag varit hemma med min hund, han fick jätte mycket korv till lunch så han är rätt nöjd nu. XD 
Jag och pappa åt lunch på FRASSES idag. Mums!!! Snart börjar skolan om. 
FxN!!!!  Jag vill inteeee. Nu är det reklam så jag hinner skriva lite..... Men jag vet inte vad jag ska skriva...
I förrgår sov Anna över vi hade skitskoj. Men idag så slappar jag bara. Skönt. Jag önskar från djupet av
mitt att jag skulle få iaf en vecka till innan skolan börjar. 

Men somsagt snart börjar den om.=( neeej!!!  Men nu ska jag gå och njuta av det lilla som är kvar!


FroM THe SAd FRallAn!

Comments

Jag vill inte heller börja om skolan! :((((

2009-08-21 // 21:27:27

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback