Sponsrad video - Appar som inspirerar

Jag använder datorn (i stort sett) varje dag. Därför tycker jag att det är väldigt viktigt att den fungerar som den ska och fyller alla funktioner som jag vill att den ska göra. Det är ofta så att jag kan bli lite smått irriterad eller helt enkelt bara less på de saker som jag inte kan göra på datorn, men som jag skulle vilja kunna göra.
Jag har i hela mitt liv använt mig av Windows och jag har under en längre tid använt mig av just Windows 7. Jag tycker att det funkar helt okej för mig och min användning av datorn. Nu har Windows 8 anlänt med nya fantastiska funktioner! Man kan bla. ha appar i datorn, något jag tycker låter riktigt, riktigt bra! Jag kommer nog inom en snar framtid att skaffa det, då det inte verkar svårt alls att skaffa det och man inte behöver en touch-skärm för att kunna använda det. 
Windows 8 skulle nog vara ett riktigt lyft för min dator!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback